Tuesday, March 06, 2007

Disney ali how to make people happy

Pa sem spet nazaj v šolskih klopeh. Začelo se je s fenomenalnim predavateljem, ki je ob razlagi, da je v PR-u izjemno pomembno to, da imamo idejo, kam se bomo zakatapultirali oz. kaj so naši cilji, nazorno prikazal."Recimo Disney. Njihovo poslanstvo, ki je prodrlo v naše pore, je "to make people happy". Zaj si pa vi predstavljajte, kak bi blo, če bi Lesi na koncu vmrla. Pa to je nemogoče. Lesi ne more crknit, če pa je treba ljudi "make happy". Sn bil v Disneylandu tudi sam. Se tam toti sprehajajoči pajaci v Disneyevih likih tak smejejo, da če ne bi meli uh, bi se jim kar glava odprla. Pol sem pa vido, kak se je en otrok jokal, ker mu oče ni hotel kupit sladkorne pene. Pa sta prišla dva pajaca, ka jaz vem, recimo Skopušnik pa Pluton, pa sta ateju dala gor plastične lisice za kazen. Pa se je otrok tak smejal. Saj je vedo, da je to hec. Vidte, kak so dobri v svojem poslanstvu".

2 Comments:

Blogger B5 said...

kolegico, novinarko sem miril, da je naloga PR osebe, da se novinar / ka vrže iz tira in tako novinar/ka potroši več energije in pozornosti na PR osebo, kot pa na ministra.

Kaj praviš o moji definiciji?

Se vidimo v naslednji vojni?

B5

1:55 PM  
Blogger Morska deklica said...

Definicija je za naše razmere čisto prava :-) Definitivno nasvidenje v naslednji vojni.

12:33 AM  

Post a Comment

<< Home