Thursday, January 25, 2007

Kruh naš vsakdanji

Danes ustvarjam dva članka o etnologiji kruha po svetu in trikih za njegovo pripravo (seveda pridejo tudi na blog) ... in mi pride pod roke tale iskriva pesmica Neže Maurer.

Kruh
Ustnice mi nabrekajo.
Žile divje udarjajo.
Slačim te,
Gnetem kot testo.
Pod prsti čutim kruh
za svojo lakoto.

In še ena njena:

Okoli vseh dreves se lahko loviš.
Za vsemi drevesi se lahko skrivaš.
Na nobeno se ne naslanjaj!
Ne veš katero je trhlo, nagnito, spodkopano, spodžagano.
Lahko padeš. Hudo.
A to ni najhujše.
Huje je, ker potem sumiš,
da so vsa drevesa trhla, nagnita,spodkopana,spodžagana.
In potem si tako žalosten in sam.

7 Comments:

Blogger nadangel said...

Ne morem verjet, da si postala 2. pesem! To je moja all time fejvorit od Neže ... tako neverjetno močna ... in takoooo resnična! Anekdota: ena mojih prijateljic si je pred davnimi 10 leti zaželela knjigo, v kateri je tudi ta pesem. Ker je nismo našli nikjer razen v knjižnici in ker je fotokopirc tako brezoseben (in tudi, ker si Neža zasluži kaj več kot golo fotokopiranje pesmi), sem prijateljici celotno knjigo prepisala na roko ... Nepozabno zame in, upam, tudi zanjo :)

12:11 AM  
Blogger Morska deklica said...

Zame tudi naj naj od Neže, ki je tako rahločutna, resnično življenjska in jo lahko preneseš na marsikoga/marsikaj. Kakšna lepa tvoja gesta. Bojda so sploh vse Nežine knjige razprodane. Dve pa le mam, uf :-)

3:21 AM  
Blogger nadangel said...

Ja, res je njena najboljša! Razprodane že najmanj 10 let :)...ampak jaz jih tudi imam :)

5:05 AM  
Blogger Irena said...

jst pa nobene :-(

5:54 AM  
Blogger Morska deklica said...

Bova pa 14.7. še zate eno na roko prepisali :-)

11:09 AM  
Blogger nadangel said...

bova! :)

12:22 AM  
Blogger Irena said...

a en dan po roj. dnevu jo dobim :-)
juhuhu, super sta!

3:10 AM  

Post a Comment

<< Home