Wednesday, January 24, 2007

Sončna uprava deluje ali vse, česar niste vedeli o Europass CV

Da ne bo rekel kdo, da zdaj, ko sem na Sončni upravi, ne uredim nič sonca :-) Tukaj ga imate. Glede na to, da pa na Sončni upravi le ni vedno sončno, iščem izhod z nje. Danes mi prijatelj Jurij pošlje opombo, da je moj Curriculum Vitae napisan v "rahlo" ostarelem slogu, ki je veljal do leta 2002 (t.i. European CV). Takole (t.i. Europass CV) je pa po novem standard v EU. Vse nekoč pride prav, tudi če ste trenutno na senčni strani Alp :-)

3 Comments:

Blogger nadangel said...

u, fajn, čisto prav mi bo prišel tale novi CV...če slučajno še jaz pristanem pod Soncem :)

3:09 AM  
Blogger Morska deklica said...

Poglej na link pod verzije za vse države EU in imaš tudi v Slo.

3:28 AM  
Blogger nadangel said...

ma, sem že fse našla...ka pa te ti misliš, da nisn pismena, al ka? :)

5:00 AM  

Post a Comment

<< Home