Friday, January 05, 2007


Morska deklica vam želi
Vzhodnjaki pravijo, da je barka narejena za odprta morja, za plovbo, lahko pa vseeno ostane v pristanu, kjer je varno, a bo tam zagotovo zgnila. Prav zato vam vsem za leto 2007 želim kombinacijo obojega - odprtega morja, z malo drznosti, razburkanosti, nevsakdanjosti in obenem tisti občutek mirnosti v mislih (kot sem ga dosegla tudi tam na jugu Zemlje, v Čilu v lanskem letu). Predvsem pa ostanite svoji in svobodni.

Morska deklica, od 1.1. 2007 vaša posebna poročevalka z Zavoda za zaposlovanje

10 Comments:

Blogger Matej said...

Kako?! A sem jaz neki spustil? Kaj pa Jaz?

2:39 AM  
Blogger pubec said...

Vse je za nekaj dobro.

4:39 AM  
Blogger nadangel said...

ja, katka, nas boš vsaj obvestila, kako se majo tamle na sončni upravi...ziher bolj sončno, kot mi, ki se grizemo :)... no, moje želje za vaju pa so itak ble v živo izrečene in pokazane :)

6:59 AM  
Blogger Ivan Ž. said...

Huh - že prejšnji post ni nakazoval nič dobrega, ampak tako hitrih *sprememb* vseeno nisem pričakoval. Upam, da se vse dobro izide in se pridružujem pubčevi liniji - što ne ubije jača.

:(

9:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ti je pa res gužva na zavodu. Ko sem šel na volitve so mi obljubili, da bodo vrste krajše.
Bomo že nekaj najdli. Pogumno naprej!!! Srečno tudi tebi in tvojemu Drni-lama Jr.

11:44 PM  
Blogger Irena said...

katka, zmaga bo tvoja, vajina!
GO FOR IT!

9:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Žal zaradi struke, ampak sem prepričan da vse to gre za nekaj veliko boljšega. Till then: uživaj u slobodi. Zaslužila si.

Marsupilami :))

6:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kontesa, imate pa veliko dela tam gori, da se nič ne oglasite...

Ne se _ _ _ _ _ _ _ _ _, P _ _ _ A M _ _ _ _ A!

4:48 AM  
Blogger Morska deklica said...

Gospa pravnica, ste mi vzeli besede z jezika oz. ste me kar citirali :-) Ko ima hudič mlade, jih ima vsaj nekaj, zato tale molk. Danes obljubim že nekaj novega, svežega.

2:23 AM  
Blogger Morska deklica said...

Matej, še malo in ti bom dala popolni odgovor.

2:23 AM  

Post a Comment

<< Home