Friday, December 01, 2006


Ko te starši splavijo na svet

Zgodba režiserja Vincija, ki mi je pod roke prišla danes in je prava enciklopedija starševske odgovornosti. "Mogoče nekateri kljub vsemu niso napravljeni za starševstvo. In če so sposobni izbire, imajo in morajo imeti to pravico (misli na splav-op.kk). Tako gre to. Starševstva in fukanja ne gre mešati. Tako je to!" pravi ob koncu Vinci.
Zraven pripenjam fotografijo Langove, ki je naredila zame eno najmočnejših fotografij mam, ki so resnično steber življenja. Tiste "prave" prevzamejo nešteto skrbi, kot levinje skrbijo za svoje otroke, a "drevo življenja" še vedno stoji "pokonci" (kljub zaskbljenemu pogledu, ki pove vse), ker mora.

5 Comments:

Blogger nadangel said...

ja, katka...še kar ostajaš na popularni tematiki :)

3:50 AM  
Blogger Morska deklica said...

Tematiki materinstva in starševstva, ja, ostajam zvesta na blogu. Gre samo za to, da mi je ustvarjanje novega Jaza, pogovori s portretiranci, res dalo velikoooo misliti o tem, predvsem o odgovornem starševstvu, na kar vse preveč pozabljamo. Res pa je tudi prvič v moje življenje prišla oseba, s katero sem (ob sebi) v sebi začutila nekaj materinskega, prej pa je bilo to kljub veliiiiiki ljubezni do otrok mrtvo.

4:08 AM  
Blogger nadangel said...

...lepo si tole napisala...jaz bi bla pa teta!!!

7:05 AM  
Blogger Morska deklica said...

Ja, da bom teta bo pa sestrino novoletno darilo zame in za nas vse :-)

1:51 AM  
Blogger Topsy said...

ki bo dostavljno upam malo kasneje. Vsak dan je samo plus.

2:01 AM  

Post a Comment

<< Home