Tuesday, November 14, 2006

Planet Bauhaus ali vse nekoč pride prav

Odraščala sem v družini, kjer je oče tipični družboslovec (v čemer seveda ni nič slabega, atiček), ki mu je mama le enkrat dovolila zvezati elektriko v novi otroški sobi, in še to je bilo narobe, pred smučanjem pa je samo enkrat in nato nikoli več poskrbel, da se na streho namesti prtljažnik. Po tistem dogodku je bil … neuporaben.
Ta vikend sem se v moški družbi znašla na posebnem planetu – v Bauhausu. Kot bi nekako naivno mislila, da imajo lahko vse te stroje in orodja le majstri – kot imajo lahko le zdravniki rentgene in slušalke za srce, česar ne morete kupiti v prosti prodaji. Štemarce (ta beseda mi je blazno všeč), brusilci, bor mašine, rezalni, ki so za to in to, vseh velikosti … in vse se da še sposoditi kot knjige. Noro dobro. Za fante je to seveda, kot bi se znašli v trgovini z najljubšimi igračami - starost ni važna, pravzaprav se strast do orodij vseh vrst veča s starostjo in s tem tudi količina nakopičenih, pardon, kupljenih orodij. In danes pri jutranji kavi s sestro odpreva debato. V smehu začne govoriti:»Ja, moj ima tri štemarce in eno še vedno na balkonu, ker je moral zluknati tri luknje. Ja, pa ima že to in to, in komaj sem ga ukrotila, da ne rabiva že ne vem katere škatle za orodje po vrsti, in še takoooo velike, ampak vedno pravi, da se ne ve, kaj bo vse nekoč v njej. V Bauhausu grem jaz na oddelek rož, on med svoje igrače in se slišiva le še po telefonu, ko konča«. Ampak jaz pa noro uživam na planetu Bauhaus in v pogledu v njegove iskrivo žareče oči, ko govori o novem multikultivatorju, brusilki ali čemerkoli s tistim rahlim (racionalnim) občutkom nepotrebnosti, ampak v isti sapi že pravi: »ampak zagotovo bom kdaj potreboval, veš?«.

18 Comments:

Blogger nadangel said...

khm...zakaj mi je to znano? Nekako se lahko s tem blogom 100 % identificiram. Pubec namreč prime za orodje samo takrat, ko je res nujno treba...in tudi, če je elektrotehnik, še ne pomeni, da svoja navodila o vezanju elektrike v vtičnico upošteva :)...Ampak orodja pa je povsod dovolj...še največ v avtu...ker nikoli ne veš, kdaj ga boš rabil...še dobro, da smo pleskarsko orodje lahko pospravili v klet. A vseeno, kakršnikoli so že naši moški, hendimeni ali popolni analfabeti...glavno, da jim zažarijo oči, ko smo zraven me...pa tudi, če znamo žarnico zmontirat bolj zanesljivo kot oni!Anede?

3:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Da ne bodo samo "fantki" na tapeti: tudi "punčke" imajo podoben 'ventil', ponavadi so to rožice. Moja draga naprimer hoče vsako pomlad imeti vsa okna in ves balkon poln rožic, kar ponavadi tudi stori. Seveda mora potem vsak dan jih zalivati in negovati, včasih bi si sam želel takšne nege ;-) Takšni smo, nič nam ni hudega, drugim nočem nič hudega, zakaj bi torej to spreminjali?

11:50 PM  
Blogger nadangel said...

točno to! Smo takšni kot smo in taki se imemo radi! Juhej!!!

1:18 AM  
Blogger Morska deklica said...

To, da sem kdaj nerazumljena, sem že doživela. Očitno je prišlo do istega s tem postom :-) Moj post, neke vrste pozitivna satira, ne želi stigmatizirati, ločevati nas od njih, spreminjati, obsojati, se smejati drugim in njihovim/našim strastem ... Je le zapis deklice, ki jo je izjemno (pozitivno) fasciniral svet orodij in to, koliko pomeni ta svet mojim bližnjim. In imam jih (tudi zato) rada, ker so takšni, kakršni so, ker imajo radi stvari, o katerih pišem. Pa naj bodo to štemarce ali rožice ali nekaj čisto drugega. Še najmanj pa s svojim zapisonm nisem želela biti žaljiva do moških.

3:43 AM  
Blogger nadangel said...

katka, tudi jaz ne... tale svet orodij je ena čudna reč...ampak zdaj se mi zdi, da namesto šraufncigrov in brusilk bolj prihajajo v poštev najrazličnejši gadgeti in zato je res prav prisrčno videti moškega z orodjem v roki, navdušenega nad tem, da bo nekaj postoril!

7:50 AM  
Blogger Topsy said...

Da se pohvalim. Moj tudi zaliva roze, ce ga to prosim. Nikoli ne pozabi. Pa zdaj, v teh zadnih tednih pricakovanja, skrbi zame kot za najdragocenejso rozo.

Si ga pa ze predstavljam, kako pred seboj potiska trikolesnik in v njem najino prihajajoce zlato.

Bomo uporabili vse razpolozljivo orodje, da bo soba pripravljana, in vse koticne napolnili z rozami, da bo taka dobrodoslica tudi z moje strani.

Kdo se nama bo pridruzil?

10:26 AM  
Blogger Morska deklica said...

Še dobro, da imata tolko orodja, da nas bo lahko več skupi šraufal posteljco, mizico ... in zasajal rožce :-)

12:58 PM  
Blogger Topsy said...

Predvsem je pomembno, da bomo imeli tudi za to vsi prisotni dovolj prostora. .......Naslednji vikend? .......Kaksen meni si gostje zelijo?

10:36 PM  
Blogger Morska deklica said...

Najmanj tolko hodov hot pri Tomiju :-)

1:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

@nadangel
"In zato je res prav prisrčno videti moškega z orodjem v roki, navdušenega nad tem, da bo nekaj postoril!"

Hmm, a tu ciljaš, da bo junak končno moral prheftat radiator?? :)) (Če vama je že uspelo, se javno opravičujem)

@Katka
mi med orodje, ve med cotke.. Zgrešil?

5:20 AM  
Blogger Topsy said...

@Katka: lahko, ampak potem dela Tomi domaci catering (beri obe tasci pa se kdo drug skupaj). Obljubim pa, da vsaj z vinom ne bo tezav, je zaloga prava. Samo barvni odtenek za stene v otroski sobi gres pa s fanti zbirat v Bauhaus ti, da koga ne zavede kaj drugega, pa se bo hrana ohladila. OK?

10:28 PM  
Blogger Morska deklica said...

Ja, bom, samo kako naj kupim, če ne vem, ali roza ali modro, ha,ha.

3:04 AM  
Blogger Morska deklica said...

@blaŽ: ne, ne, nisem jaz za posploševanja orodja vs. cotke.

3:05 AM  
Blogger nadangel said...

@blaz: radiatorji prheftani! No, napol...:)lahko prideš kdaj prečekirat! Recimo v soboto, če si kje blizu LJ, se dobimo pri nas po sedmi uri...lepo bi te blo spoznat! Mimogrede, tudi katka bo tam...no, pa pubec, pa iluzionist itditd...

3:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

@Katka
ok, vzamem nazaj
@nadangel
a to soboto (18.11)? To soboto žal poslušam Gibonnija ("zvezda" takega kova pride 1x na dve leti in so mi rekli, da to pač ne smem zamudit, eh..). Žal.. Bi dal pa povabilo v hibernacijo, če lahko :)

3:39 AM  
Blogger nadangel said...

no, naj ti bo, ampak ti je lahko žal...sicer bomo pa itak zelooooo dolgo...vabljen po koncertu...

4:21 AM  
Blogger Morska deklica said...

@Blaž: "Dajem ti verse i note"... bo pel Gibo. Noro, noro uživaj še za nas in nujno kakšno slikco gor.

6:39 AM  
Blogger Topsy said...

@katka: zacnimo z rumeno, konec januarja pa daj domisljiji prosto pot

11:45 AM  

Post a Comment

<< Home