Saturday, October 21, 2006

Odgovor leži v pečenih piškah

Zadnje dni me na poti na uredništvo spremljajo pesmi "mladosti". "20 let v 20 dneh" na Radiu Center sproža mešane občutke. Vsako jutro sem tako z mislimi nekje, preskoki so hitri. Glasba ima res neveretno moč, da z njeno pomočjo v trenutku privrejo na dan točno določena leta, kraji, občutki, osebe, dogodki. In neverjetno, kako imamo glasbena besedila zakodirana v možganih, kot vožnjo kolesa. Dolgo sem že na tej kugli :-) In potem mi ob razmišljanju o tem, kaj je bilo postorjenega v teh 20 "opevanih" letih, pride pod roke Cankar, ki vse skupaj poenostavi: "Nazadnjaštvo je dobro, naprednjaštvo je dobro, najboljše pa so pečene piške".

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

A to je kako sublimno sporočilo za današnje kosilo :-) Mi je pa všeč tale Cankarjev rek,čeprav se mi zdi da rahlo kliče k pasivnosti.No in pa hrani seveda.

2:19 AM  
Blogger Morska deklica said...

Zdaj, ko me pricakate kmalu s peceno pisko, je lahko tudi to :-) Se malo, malo dela ... in cakanja na zadnji prispevek.

5:05 AM  
Blogger pubec said...

...in tak boš čez 20 let zaslišala diano krall...

5:36 PM  
Blogger Morska deklica said...

...in se spomnila na Pubeca :-)

6:23 AM  
Blogger pubec said...

...in ti bo toplo pri joški, mislim srcu :)

10:13 AM  

Post a Comment

<< Home