Wednesday, October 18, 2006



Ko ulice zaživijo

Pravkar sem "rodila" novi uvodnik, v katerem razmišljam o tem, kako pred potovanji ne smemo v glavah delati prevelikih pričakovanj o tem, kaj bomo videli, počeli in si pred očmi izrisovati do potankosti pokrajine in njenih ljudi. Za potovanja ne potrebujemo scenarija z vsem predpisanim, ker to vodi le v nepotrebna razočaranja in izgubo prvinskosti. Včasih nas prikupno in nepričakovano lahko zapelje lepa svetloba, drugič poseben okus hrane, tretjič svojstvena atmosfera. In vredno se jim je prepustiti.
Daleč na jugu sva se letošnje počitnice prepustili potepanju po zakotnih mestnih ulicah. Na eni od njih me sprva pritegne sušenje krompirja in kaj kmalu se na oknu pojavita sva iskriva nasmeha. "A naju lahko slikate, teta," me prosita" in če nam lahko pošljete domov". Trudim se razložiti, da je to digitalni fotoaparat, a mi ne uspeva. "Na kateri e-mail naslov pošljem," naivno nadaljujem. "Ulica ta in ta" pojasni najbolj iskriva. Ulice brez ljudi in zgodb so mrtve, mi pa brez neta (oni tega še ne vesta, jaz pa zelo dobro, ker mi že en mesec nagaja mail). To je za njiju z ulice Morska deklica 13 :-)

5 Comments:

Blogger Irena said...

hej, katka.. aje za cas za novi uvodnik? ajej, kako hitro tece cas... fine so tele fotke.... zakaj pa nisi vzela naslova, pa bi fotke nardila, poslala... ja, sej vem, zdej sm pametna, jst pa vzamem naslove pa ne posljem... ah, narobe svet...
bi mi pa ornk pasalo kako, vsaj kratko potovanje, brez nasvetov kam iti, le za vsem tem kar si ti napisala... vem, da si dobro.. objem.

1:29 AM  
Blogger Black Betty said...

teta, sprintaš in pošlješ! :P

2:45 AM  
Blogger Morska deklica said...

@bb:Pa saj ravno tem je poanta tega :-), da potem vedno vzameš naslov (kakršenkoli že). Če je e-mail, je lažje (meni potuha), in če vzameš stacionarnega, potem veš, da boš moral narediti fotke (in da tega zagotovo ne boš naredil)...in obstaja še večja verjetnost, da ne!!! boš poslal. Shame on me :-)
@ihi: se spomniš podobne prigode v Parizu?

3:06 AM  
Blogger Ivan Ž. said...

Huh - jaz tudi ljudem precej več obljubljam kot v resnici pošljem, zato zadnje čase raje njim dam svoje kontaktne podatke in če si želijo fotko, naj se jo potrudijo dobit.

In glede prvinskosti - fotografija je zelo fajn, ker te pripelje v situacije, v katerih se sicer na potovanju nikoli ne bi znašel, zato ne kupim pri nas zelo pogostega *stereotipa*, da ne smeš gledat deželo skozi objektiv...

4:18 AM  
Blogger Irena said...

ja, sej na to se je nanasal mojpost.. fotke ribica in sina v parizu so na toplem v laptopu, naslov pa v moji crni knjizici... treba bo zdruzit to dvoje... ja, vem...

6:54 AM  

Post a Comment

<< Home