Wednesday, October 04, 2006

Hočem že enkrat ozdravet!

Verjamem v red stvari na tem svetu, torej, če delaš dobro, ti bo to poplačano, in če so tvoja dejanja slaba, boš dobil slej ko prej svojo porcijo nazaj, včasih celo dvojno. Ampak tega pa ne štekam. Danes sem začela delati na uredništvu po dooolgem času. Odležala sem tisto neodležano angino (v času finiširanja Jaza), ki je šla na pljuča. Oskrbe in topline, tudi pasje, (ti dve stvari vedno delata čudeže :-)) je bilo v izobilju, antibiotiki naj bi delovali (čeprav jih je danes že konec), naredila sem vse, da bi mi bilo boljše, pa še ni dobro. Kar nočem si priznati, da potrebujem počitek, da je potrebno dneve tudi preležati s pulzom 35 na minuto, brez evforije in šibanja kretivnih misli. Zato vam toplo polagam na srce - če se v življenju kdaj počutite slabo, si dovolite, da ste slabo. Vsake toliko časa, ko nas življenje opomni, kako živimo, je potrebno sestopiti s tistega bežečega vlaka, na katerem se nam zdi, da je le malo možnosti izstopa. Ampak na tem svetu vse počaka in vsi smo nadomestljivi. Ko to spoznaš, je takoj vse lažje.

11 Comments:

Blogger pubec said...

ti to najprej sebi povej, si verjami in poskušaj razumet. na zdravje!

3:11 PM  
Blogger Ivan Ž. said...

Ekzektli. Ko telo govori je treba poslušat.

Pozdrav se čimprej. :)

7:26 PM  
Blogger nadangel said...

se pridružujem pubecu...sicer pa si to napisala spet v popolnoma pravem času! Trenutno sem na ultra hitrem vlaku in če skočim z njega, me bo položilo in bo oh in sploh vse narobe, če pa ostanem, se mi bo zmešalo od hitrosti... Uganka: kaj je rešitev? No, irenca je že dala eno idejo: gvaž ali dva z babami :)

11:44 PM  
Blogger Morska deklica said...

Poskusi sestopit, za trenutek se bo drugim in tebi zdelo, da se je vse porušilo in čez nekaj dni-trenutkov nastopi stanje, ko se vse izravna, ko se ti fučka (tudi ta filing se je treba naučit dopuščat), ko začneš mislit nase oz. na svoje potrebe in spoznaš, da bo paš malo kasneje narejeno, ampak bo!, ker smo odgovorna bitja. Nadangel, vzemi si čas zase :-), ker če ga ne boš imela zase, ga tudi drugi zate ne bodo imeli. To je taka kmečka matematika družboslovke ;-) Sem pa definitivno za kakšen čvek.

@dva foto profiča: hvala za dobre želje :-)

12:16 AM  
Blogger bralec said...

A frankinjo lahko dostavimo kar na uredništvo?
Zakaj m.frankinjo? Ker vsebuje povečano količino resveratola. ???

-Resveratrol
*Fitoestrogenski učinek
*Varujejo organizem pred škodljivim vplivom prostih radikalov, ki so odgovorni za razvoj degenerativnih bolezni, civilizacijskih bolezni.
*Velik antioksidacijski potencial.
*Bioaktivne snovi

http://www.vino-graben.com/faq/faq.php

Če vam manjka "mleka" za novega otroka.. Vabilo še velja.

Pa čim prejšnje okrevanje

12:43 AM  
Blogger Morska deklica said...

Blaž, dogovarjanja so že v teku in sami pozitivni odgovori. Jeseni pridemo, sporočimo kdaj! M. Frankinjo pa (si me prepričal z zdravilnimi učinki :-), mmm, kar do Ljubljane, prosim, čeprav bolj slovim po pitju vode.

1:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

'...čeprav bolj slovim po pitju vode.'
Ja, ja, poj pa svizec zalije čokolado :-)

3:41 AM  
Blogger Eneya said...

Hja, zveni enostavno, ampak dejansko se je to treba naucit. Se ustavit in izključit...:)

8:03 AM  
Blogger Morska deklica said...

@Urban: tole bo pa kot v filmu Vojna zakoncev Rose ;-)

10:08 AM  
Blogger pubec said...

a sem lahko jaz deni de vito?

5:26 AM  
Blogger Morska deklica said...

Ti si lahko, kar ti srce poželi :-)

1:47 AM  

Post a Comment

<< Home