Monday, September 25, 2006

V znamenju rojstev

Pravkar z Iluzionistom - našim urednikom fotografije, oblikovalcem Nikom in urednikom oblikovanja Janijem Bavčerjem, vsi prijetno omamljeni od tiskarskih barv, prihajamo iz tiskarne, kjer smo preverjali printe revije Jaz. Seveda nas pričaka še nekaj šokov v obliki napak, ampak ob vseh popravkih je to le še kaplja v morje. Z novo, majhno super ekipo je to prva številka na samostojni poti, izpod "jarma" časnika Finance. Včasih se mi zdi, da kot urednica prav zato diham z dvojnimi pljuči. Šteje ekipa in nikoli plača!
Ustvarjanje revije je dolgotrajen kretivni proces in včasih ga primerjam celo z zanositvijo in rojstvom otroka, ko se vsi procesi, kot liki v Tetrisu, zložijo skupaj. Ko je revija stiskana, jo moraš pustiti od sebe, kot odraslega otroka na samostojno pot, in znova začeti ustvarjalni proces iz ničle. Dostikrat se prav zato hecam, da imam mesečno dva menstrualna ciklusa - eden je resnično moj, eden pa je revijin. In nikoli se še nista pokrila :-)
In ker imajo kretivni procesi pač svoje zakonitosti, je danes po delovnem vikendu, ki sta ga znala "omehčati" moja BU-ja, danes nastopila ustvarjalna jama. Tam nekje v globinah Postonjske jame sem se znašla utrujena, miselno prazna in ni še čas, da se lotim nove številke, novega kretivnega procesa.
Doma me je pričakal filmček mojega prvega nečaka - iz zavetja trebuščka moje sestre. S pomočjo tehnologije sem se čisto raztopila. Moje srce trenutno hitreje utripa, ker bije za enega malčka v trebuhu, enega kosmatinca in njegovega lastnika (vrstni red je zgolj naključen :-))

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:-)))

2:39 PM  
Blogger Morska deklica said...

:-)))

2:58 PM  
Blogger Irena said...

:-))))))))))))))))))))))))))))))

4:32 PM  
Blogger nadangel said...

juhu!!! :-)))))))

11:28 PM  
Blogger nadangel said...

Sicer pa se tudi jaz trenutno utapljam v vonjih tiskarske barve... en otrok je že skoraj rojen, pa že pečemo drugega...zgolj naključje pa je, da sta se moja, tudi dupla menstrualna ciklusa pokrila :) Žal mi je, da večinoma sploh nimam časa za uživanje nekaj trenutkov z novo številko Gee, ker čaka nova...včasih se mi res vse skupaj že zdi kot štancanje...in izgublja svoj čar in mikavnost, ker ni dovolj minut za predigro :)... Nujno rabim en kvaliteten babje-uredniški pogovor...Si za?

11:34 PM  
Blogger nadangel said...

Pa mimogrede...čestitke celemu uredništvu za pohod na svoje! Uspelo vam bo, ker ste fajn in da best in oh in sploh!

11:36 PM  
Blogger Morska deklica said...

Kar danes ali sreda popoldan bo, Nadangel najin dan. Da malo pošimfava čez moške sodelavce :-) :-) in definirava predigro uredniškega dela :-). Za?

1:02 AM  
Blogger nadangel said...

Bat afkors...ti samo reči kdaj end aj em der! No, mimogrede bi mi lahk tudi svoje valilno gnezdo JAZA pokazala :)... potem pa debata o predigri :)

1:29 AM  
Blogger Morska deklica said...

Nadangel, torej jutri, v sredo, dobrodošla kadarkoli v spalnici, valilnici, porodnišnici Jaza na Linhartovi 49a. Samo sporoči kdaj, da bo rdeč tepih za prihod že položen :-) Moškim sodelavcem dostop prepovedan ;-)

1:42 AM  
Blogger nadangel said...

Mega! Rdeč tepih nujno...pridem po četrti...samo FYI, da ne bi slučajno kdo prej hodil po tepihu in ga umazal preden eminenca stopi po njej...

2:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pa kaj je zdaj to?!
a) skrbno izbran dan, da jaz zvečer delam!!!!
b) a zdaj se bodo nadrejeni grupiral posebej al kako, kako boste pa za podrejene poskrbel. Vaju bom sindikatu prijavil!
c) da vaju ne bom sanjal o predigri, medigri, bog ne daj sami igri...vzamem nazj, bi bilo čist fajn...
c) ne preveč čebljat da ne bo dežja!!!!
d) 'Moškim sodelavcem dostop prepovedan' - samo da je vstop dovoljen :-)
e) Pubec, a greva jutri na eno pijačo za tisoč SIT?
f) a bosta v pidžamah :-o

8:45 AM  
Blogger pubec said...

@k in a: dobro se spedenajta, da bomo še fizikalci meli kaj od vaju :)
@urban: če govorimo o jurjih, sem jaz vedno zraven!

9:51 AM  
Blogger nadangel said...

@oče jurjev: se boma potrudle...
@urban:
a. katka je že vedla, zakaj sreda :)
b. ja, enkrat se boš pač moral sprijaznit, da enkrat za spremembo babe diktiramo in ste vi, fotografeki, zgolj podložniki :)
c. ti kar sanjaj...
d. ...ker tudi vstopa zate ne bo!
e. tudi jaz dovolim
f. ne, v balerinkah in šnelfukarcah :)
DOVOLJ?!

11:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ojla,

Javlja se tisto utripajoce srce, ki uziva pod Spelinim srckom. Bodoci ocka obe bitji razvaja, danes recimo s prevazanjem po otoku. Jutri napademo 3000 metrov. Me zanima, koliko dojenckov pride tako visoko?

Mi 3-je na toplem soncu Tenerifov

1:45 PM  
Blogger Morska deklica said...

To je pa najlepši možen pozdrav-čisto sredi Atlantika, no, malo bolj proti Afriki. Užite še malo sončka zame. Po neki čudni angini so me zvila še pljuča, tako da sem doma v družbi antibiotikov. Seveda lepo skrbi zame ;-) in takoj mi je boljše. Tale moj bodoči nečak pa lepo trenira za višino, ker ga bo potem teta nosila po hribih v kengurujčku.

3:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Spet bodoci necak tukaj. Danes smo zeleli na 3000m, pa gondola ni vec vozila. Bomo pa jutri. Fantasticno je to, da imamo cisto ob obali na bazenu strasno sonce, potem se dvignes za slabih 250m, pa je na vrsti pas megle in oblakov, potem pa se ti na 1500m odpre nov svet. Sonce, bori in vulkanske kamnine.

A ti si bila na tem vulkanu?

Kako nam kaze Pri Lojzetu?

Mi3-je

PS: Upam, da skrbi zate nekdo in ne samo antibiotiki :-)

1:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

V bistvu dva skrbiva zanjo, no ja ta drugi je malo manjši in zelo kosmat :-)

uživajta še za nas bolnike...

2:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pozdravljena bolnika,

Ja, to pa ni dobra novica. A posljemo malo soncka, pa mal vetra tudi do Slovenije?

samo da kosmatinec ne poje vajinih antibiotikov, ceprav mu najbrz niti ne bi skodili.

kmalu na svidenje

1:59 PM  
Blogger Morska deklica said...

Mi smo imeli sončka in topline dovolj v idili "rehabilitacijskega centra" :-) Kosmatinec je pa raje jedel svojo govejo kost in frolike.
P.S. Še danes vama sporočim za Zemono, ker Tomija ne dobivam na GSM.

2:12 AM  
Blogger Morska deklica said...

Aja, še tole: ja, bla na tem tenerifskem vulkanu peš!!! na 3000 metrih, potem ko smo z barko pristali na otoku. Nekaj malega pod vrhom smo morali obrnit, ker bi morali na Gran Canario-na drug otok v glavno mesto po dovoljenje za "osvojitev" vrha. Foto dokazov pa nimam, ker se ve, da so mi potem v Franciji ukradli F70 in vse diase :-)

4:02 AM  

Post a Comment

<< Home