Wednesday, September 27, 2006


Moj Ikea balkonček

Moj balkonček je središče topline doma in obenem vez z zunanjim svetom - z domišljijo, ki te lahko na njem z mislimi odpelje kamor želiš. Tam v soju sveč okušamo kulinarične in vinske dobrote, debatiramo, sprejemamo goste, podpiram(j)o tobačno industrijo, se pustimo božati soncu, »kopamo« se v različnih svetlobah, ki jih prinašajo deli dneva … Pogled na desno z mojega Ikea balkončka se lahko ustavi na sosednjih debelih mačkah, podobnim tigrom, in papigi, levo od nas mala čebljajoča Anuška z milnimi mehurčki in legendarni pes Gužva, ki ima srčni utrip le 35 na minuto (ima pač tako energijo :-)). Moj balkonček je prostor, kjer se puščajo problemi, kjer se rešuje svet in kjer je dovoljeno šimfati tudi čez hladilnike in urednike. Tako je majhen, da sva si lahko čisto blizu, obenem pa ravno prav velik, da se na njem ne razgubi najina toplina.

P.S.1:Njegova visokost, oče triptihov - Pubec je bil danes častni jutranji gost. Iskreno se mu opravičujem, da je ostal brez espresso kave :-)
P.S. 2: Slikica ni z mojega balkona :-) Gre za nagrajeni letošnji oglas v Cannesu.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vceraj v Neaplju, danes v STA-ju :-)

7:24 AM  
Blogger pubec said...

@urban: medtem pa v bejrutu...
@katka: ko bodo na balkonu stregli še kavo, bomo pa iz častnih postali nadležni gosti :)

6:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

uf, se dobro, da so reze tudi iz Ikeje

cau

1:45 PM  
Blogger Eneya said...

Brez balkonov in teras bi bilo...težko:)

1:36 PM  
Blogger Morska deklica said...

@eneya: zanimiv blog :-). Dobrodošla, novinarka!

12:37 AM  

Post a Comment

<< Home