Monday, October 16, 2006

Sreča so srečanja z dobrimi ljudmi

V življenju smo razpeti med tem, kar moramo in med tem, kar si želimo. Sama si želim! več pisati na blogu, podkrepiti tekste s kakšno »srednje slabo« amatersko fotko. Tisti moralni imperativ, da to celo moram, je dolžnost do bralcev (o tem smo razglabljali ta konec tedna na srečanju slovenskih blogerjev, kjer so blogi z obrazi dobili nove dimenzije), ki si jo (kot dvojna urednica – trenutno dobra za revijo Jaz in slaba za svoj blog) nalagam kar sama. Ker če ti oče lepo pove, da tvoj fant vsak dan objavi nov in še po vrhu dober post, ti pa že teden dni nič, potem veš, da je napočil čas za moralnega mačka in … za nov post. Ampak … seveda pride beseda ampak. Dogaja se mi ogromno!!!, ogromno impulzov, zgodb, vzpodbud, ampak trenutno bolj skrbim za tekste mojih novinarjev, s čimer so povezani moji miselni procesi, ki pa jih ne smem deliti pred izdajo, vsakodnevno gledam in občudujem tuje, seveda nadpovprečne fotke in potem mi ostajajo le še teme, kot so danes objavljena raziskava o tem, da tretjina moških vara, o tem, da je bojda poljub nevaren za tiste, ki so alergični na arašide in podobno. Ne, o tem pa nočem pisat. Lahko pa napišem nekaj o tem, da je sreča povezana s srečanji. In če je sreča srečati dobre ljudi, potem imam srečo, da imam trenutno kar nekaj "srečnih" srečanj, tudi na delu … in to dobro dene v tednu, ko bom "zaprta" na uredništvu.
P.S. Ko ta post že tretjič preberem, vidim, da so me eni sami izgovori :-)

12 Comments:

Blogger JA-NE-Z said...

Srečanje bi bilo še bolj polno sreče, če ne bi bilo čudnih prigod čuidnih sogovornikov, ki jih motijo čudne vibracije in čudni vzorci najlonk, anede?

5:02 AM  
Blogger Morska deklica said...

Vidiš Janez, tvoja tema za naslednji blog bo pa zagotova "čudna čudnost". Zanimivo, da so vsi fotografi-blogerji na srečanju našli motiv v mojih najlonkah, le čudni sosed, ta čudni sogovornik mi je nekako želel dopovedat, da gre za eno čudno kombinacijo čudnih čevljev in čudnih nogavic. "Srečno" te je bilo srečat in od sobote dalje sem tvoja zvesta bralka :-)

9:40 AM  
Blogger Irena said...

katka, vazn je, da se vsaj pofockas, da vemo, da si med zivimi... vcasih je vazno pofockati se, pa ceprav samo z izgovori :-)

10:00 AM  
Blogger Morska deklica said...

A veš, da sem sama pri sebi našla še vsaj 3 iracionalne izgovore, pa sem se raje zadržala. Jih je blo že preveč napisanih :-) Ti pa blestiš na blogu, vsak dan!!! Poplava dobrih fotk. Zadnji tvoj post mi je dal spet mislit o odhajanju.

10:43 AM  
Blogger Irena said...

ja, kaj pa cem.. navadla sm se na ta nacin komuniciranja... in dans, namest da bi se ga od vseh misli zapila, sm sla raje vsluzo pisat post... odvisnost?
in tud jaz... zaprta v svoj svet ramisljam o vsem napisanem...

2:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Meni pa začuda ne uspe spravit slik na sajt, da bi se videlo ne-čudne reakcije ne-čudnih ljudi na neke kao čudne štumpfe...Čudno tole:-)

2:48 PM  
Blogger Topsy said...

Jaz pa vem, da je mela Katka protokolarne obveznosti, ki sta jih skupaj opravila z odliko. V imenu celega razreda HVALA za soboto.

12:34 AM  
Blogger Morska deklica said...

@Topsy: v soboto mi je bilo toplo pri srcu od vseh lepih stvari :-) Kako je že rekel "glava" naše družine: držat moramo skupaj! P.S. Ampak On je opravil protokolarne obveznosti z odliko, potem še naredil službeno fotko z oldiko in še zvečer napisal in pofotkal post z odliko. Khmmm ... Bom morala spet posodo pomivat :-)

1:09 AM  
Blogger Morska deklica said...

@urban: tole ni nič čudno. To je samo dokaz, da kontra služba odlično opravlja svoje delo, da se ti ne večaj število postov na blogu ;-)

1:28 AM  
Blogger Topsy said...

Katka, pridita v krmilnico na znano lokacijo, imamo pomivalni stroj. Danes so na jedilniku cmoki.

4:40 AM  
Blogger nadangel said...

Katka, srečanja z nami so tut lahko fajn...kar poglej si na nadangela in se spomni...

10:56 AM  
Blogger Eneya said...

Srečanja, ki nas osrečijo so sreča. Se popolnoma strinjam:)

2:07 PM  

Post a Comment

<< Home