Friday, November 10, 2006


Moji pogovori s prtljago

Že nekaj juter in večerov, no, bodimo natančni, da že pet, vzpostavljam čisto intimno komunikacijo z mojim nahrbtnikom in potovalko. Prosim jo, naj se pospravi do konca, a me ne uboga. Tovrstne meditacije z neživimi predmeti so zame edina temna stran potovanj. Sojadralka, sicer mikrobiologinja, me je podučila, da obstaja veda, imenovana mikologija, ki se ukvarja z zelo majhnimi bitjeci v tekočinah. Takoj sem sem ugotovila, da se v prostem času pogosto ukvarjam z mikobiologijo v bidonih. Ti so moj največji potrošni material. Po končanih potovanjih, športanjih imam v njih pravo gojišče :-) Najhuje je, ko ti v prtljagi, s katero neuspešno meditiraš, ostajajo mokre zadeve - jadralske obleke, kratki in dolgi neopreni, jadralske rokavice, prešvicani gojzarji ..., katerih vonj postaja sorazmerno hujši z mojo lenobo. Po tokratnih počitnicah sem bila hitra vsaj kar se pospravljanja mokrih stvari tiče. In ker sem tam daleč na jugu, na otoku, ki se ne more odločiti, ali bi zaplaval v Italijo ali na Hrvaško in kjer srčni utrip kljub aktivnostim pade pod 50 na minuto, fotografsko "zmrznila" (moj pogosti pojav zadnje čase), si poglejte Urbanove foto zapise in na njih dva moja izjemna sopotnika. Če sem pa tudi pisno "zmrznila", se bo videlo na prihajajočem (vsaj upam) postu.

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jaz tudi moj nahrbtnik ogovarjam ze par dni, pa tudi nobenega efekta. Bom pisal proizvajalcem nahrbtnikov da bi rad narocil dva s funkcijo samorazpakiranja :-)

6:04 AM  
Blogger pubec said...

rešitev je preprosta: urban pospravi katkinega, katka pa njegovega. in tako vama nikoli več ne bo potrebno pospravljati svojih nahrbtnikov in bosta v sreči živela do konca svojih dni.

8:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pubec, ne kompliciraj! Katka itak kupuje samo gate po dvesto tolarjev! Zakaj pa misliš da je bila zadnjič tako vesela, ko si ti častil šoping?!

11:58 AM  
Blogger pubec said...

ker je mislila, da ji bom kupil gate za pojest in naenkrat postal lačen :)

2:19 PM  
Blogger nadangel said...

@pubec...ti deliš nasvete kak razpakirat nahrbtnik? Kar malo se spomni, da to skoraj brez izjeme prileti name...no, vsaj spakiraš si svojega sam...pa še meni doda kak kamen...da vem, kak fajn je, ko ga nimam, a ne?

7:28 AM  
Blogger Topsy said...

Katka, jaz predlagam, da gres drugic na pot kar brez nahrbtnika, pa naj se zgodi, kar se hoce. Lacna ne bos, zejna tudi ne, zeblo te pa najbrz tudi ne bo.

Spomni se Argentine.

Potem pa clovek rabi tako velik avto, da pripelje v Ljubljano vso vaso prtljago. Se kdaj Iberia?

3:28 PM  
Blogger pubec said...

@nadangel: saj to je v smislu nasveta njima: onadva drug drugemu - kot midva - le da jaz tvojega pozabim :)

3:43 PM  
Blogger Irena said...

jst predlagam, da gresta drugic brez prtljage... kako cunjo bosta iz vrta ukradla (diseco po arielu), buster pa bo kako kuro pokoncal :-)

4:09 PM  
Blogger Morska deklica said...

@Vsi: kdo bi si mislil, da ste polni toliko idej-patentov za razpakiranje. Očitno je to dokaj pogosta problematika v vseh družinah :-) Bo treba velik potovat in vse vaše predloge sprobat. Imava+seveda Buster vsaj razlog za mnoga potovanja. Če pa katera od vaših idej ne bo tako dobra v praksi, boste povabljeni za kazen na razpakiranje.

1:09 AM  
Blogger Morska deklica said...

@Topsy: ti si itak že zaslužiš eno medaljo naroda za mene prevažat na letaliča iz z njih :-)
@Pubec family: a si dal Nadangelu kamen, ker si mislil, da bo tud z njim lahko letela? Samo tudi nad-angeli se utrudijo :-)
@Ihi: zadnje čase Buster pusti pri miru vse kure, mačke, vrane... Se mi zdi, da bi morala midva z rokami ribe lovit in za Busterja po bajtah fehtat za frolike :-)

1:15 AM  
Blogger Topsy said...

@Katka: ampak zdaj si bos ta luksus morala narocati precej prej

PS: Glede bidonov pa samo en mali trik: ce je bidon do vrha poln, je verjetnost, da se v nem kaj zaredi veliko manjsa, kot ce je v njem malo tekocine in precej zraka. O podrobnostih zakaj, pa kdaj drugic :-)

10:30 AM  

Post a Comment

<< Home