Friday, October 27, 2006


Dvojajčna dvojčka JAZ in Jaz.si

Danes smo z ekipo, ki ustvarja mesečnik-revijo JAZ, »rodili« kar dva novorojenca, skorajda dvojčka, a dvojajčna. Enega v tiskani, revijalni obliki (posvečen je STRASTNIM POPOTNIKOM) z merami 215 x 297 mm in natanko 337 grami, drugi pa ima čisto svoje dimenzije, odvisne od vaših računalniških ekranov :-)
Kot prvi slovenski tiskani medij začenjamo s svojo spletno stranjo z blogi-dnevniškimi zapisi avtorjev, ki vas bomo popeljali v svet zakulisja nastajanja revije JAZ in »črno na internetu« delili z vami svoja mnenja. Seveda računamo tudi na vaša. Na WWW.JAZ.SI boste lahko spremljali naše delo od prvih strastnih idej do zadnjih dogodkov pri pripravi revije, tudi skozi obsežno foto galerijo. Za revijo še vedno "skrbi" urednica Morska deklica, spletni urednik je internetni master Jure Vižintin, Svetlobni iluzionist pa se še vedno najbolje znajde v vlogi urednika fotografije. Njegovo delo je tudi zgornja naslovnica. Zdaj pa čim prej na potovanje skozi revijo (na kioskih in pumpah jutri), spletno mesto in nekam, kjer ne bo le s prstom po zemljevidu.

P. S. Otroka sta zdrava (po tretji uri osvežimo www.jaz.si), starši zelo utrujeni, a se počutimo dobro :-)


10 Comments:

Blogger nadangel said...

Bodite strastni tudi v bodoče! želim pa vam, da bi z vsakim novim otrokom bili še bolj zadovoljni, a hkrati imeli vse enako radi! Ni dvoma, da ste dobra ekipa in verjamem, da vam bo uspelo vse, kar ste si zastavili! Srečno vsem staršem!

3:02 AM  
Blogger Topsy said...

Vse cestitke. Tele otroci se pa mnozijo. Morda dobite pa se drzavno podporo za velike druzine.

Nas dojencek pa raste in se razvija, z brcanjem pa nama da vedet, da mu ni nic hudega.

Na cim vec prvih in drugih :-)

8:14 AM  
Blogger Ivan Ž. said...

Sicer sem (nevem zakaj) dobil občutek, da bo zadeva izšla že danes in sem jo besno iskal po domžalskih trafikah, saj se je triurna pavza ob čakanju na servis avtomobila ponudila kot izvrstna priložnost za moje soočenje z Jazom, sploh ker mi je tomesečna tematika pravzaprav izredno zanimiva.

No, pa jutri. :)

10:27 AM  
Blogger bralec said...

have to say well done!!! Tudi sestrica dvojčica deluje PSN (Punom snagom naprijed).

superca laufa zadeva! Samo, da ne bosta zapostavljala originalih iluzij in deklice (zvesti bralci čakamo :))

3:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

@fotoholik: ne, ne, danes naj bi bila v trafikah. Če slučajno ne dobiš, sporoči, da jim uhe navijemo:-)
@topsy: počasi bomo Kitajsko prehitel, če se bo nadaljevalo s tem baby-bumom :-)
@blaž: ja, to tudi mene rahlo skrbi. Zdaj ko sta dva je treba za oba kvalitetno poskrbet, da ne bo ta drugi smrkav in užaljen.

11:46 AM  
Blogger Topsy said...

@urban: me veseli, da tale vajina nosecnost traja samo 1/9 moje pa 1/18 slonove. Si predstavljas, da bi bilo obratno? Se pa strinjam, da je vzgoja dvojckov, pa se enojajcnih, tezka naloga, ki pa vama gre odlicno od rok oz. prstov. Kar nadaljujta v tem stilu :-)

1:30 AM  
Blogger Irena said...

cestitke ob izidu... se ze veselim listanja :-)

2:47 AM  
Blogger Morska deklica said...

"Mama" Katka pravi hvala lepa vsem za podporo. Pridno glejte in berite Jaz in www.jaz.si in nam sporočajte svoja mnenja. Ker Jaz je več jazov in strasti, torej Jaz smo Mi :-)

2:47 AM  
Blogger Irena said...

hah, tale rima pa stima :-)

6:21 AM  
Blogger Morska deklica said...

Tudi tvoja rima je prima :-)

10:33 AM  

Post a Comment

<< Home