Monday, November 20, 2006

Gibo je car

Gledam Blaževe fotke s koncerta in še jaz malo lebdim. Kupček Gibonijevih CD-jev se menja na mojem stolpu, v pavzah, ko ne pišem, redaktiram, pa znova požiram njegova besedila. "Glasba je za to, da povemo tisto, česar ne moremo z besedami," je rekel car v enem od svojih intervjujev. Verjamem, da mora vsaka umetnina pustiti "rano" na tistem, ki jo vidi, sliši, občuti. In z Gibonijem vedno "plovim miran ...", toliko je "rana" globoka. Poglejte in poslušajte še video ene njegovih najboljših pesmi Mirakul (čudež po Dalmatinsko) , s katero z razprtimi krili samo izkoriščaš zakone termike in se dvigaš, dvigaš kot beloglavi orel -"Divno je kad žena ima petlju, da te uzme k sebi, onda kad si slab./ Divno je kad ćutiš snagu njenu, koja vadi te iz moga blata van. Divno je .../ Divno je kad izlaziš na svjetlo, dok priviknu se oči, znam da nisam sam./ Divno je i ne događa se često, taman toliko da sam o njoj ovisan. Divno je .../Jer sve je moje njeno kao zapleteno, prokleto i sveto za mene. /Something in my bones, something under skin, something in her words it's a miracle for me, I'ts a miracle./ Je te donne ma liberte. She makes me a better man./ Odakle joj pravo znati me ovako i ući mi pod kožu zauvijek? Odakle joj pravo?/...

Malo o uredniškem zakulisju nastajanja novega Jaza (torej o vseh ustvarjalnih fazah s krizami in vzponi), ki ga posvečamo otrokom, pa si preberite kar na www.jaz.si.

5 Comments:

Blogger Irena said...

beloglavi orli so nama to leto prinesli sreco,a ? tako kot si rekla, malokrat se zgodi, da trikrat v tako kratkem casu letijo nad teboj? medve sva pac zvezde, in zvezde si zasluzijo le najboljse :-)

2:20 AM  
Blogger Morska deklica said...

"Mi svetimo in naj nas ne bo strah" poje Gibo. Sveti dalje, zvezdica! Beloglavi orli pa so prinesli mnogo stvari, ja :-)

6:11 AM  
Blogger Irena said...

zatorej, ziveli, beloglavi orli!
lupcka

7:03 AM  
Blogger Morska deklica said...

Ihi, zvezdica: lupčka tud zate. In da se čim prej spraviš iz stanja preutrujenih rok in oči od dela :-)

8:02 AM  
Blogger Irena said...

hvala, hocm delat na temu, pa mi ne gre (beri, zacela ob 7h pa se zmeri v sluzbi)

8:37 AM  

Post a Comment

<< Home