Wednesday, November 29, 2006

Kmalu bomo trije

Zadnje čase se mi vse vrti okoli otrok. Pod streho smo spravili zagotovo do sedaj najtežjo številko revije Jaz - kar se teme (ljubezen do otrok) tiče in vseh pripetljajev, ki so bili povezani z nastajanjem. Zagrizla in dobesedno zakopala sem se v teme, kot so umetne oploditve (tako npr. vem, da so pri moških poglavitni razlogi za neplodnost slaba kvaliteta spermijev, moten prenos spermijev iz mod in moten vnos spermijev v nožnico), sodobne družine, otroci, živalska terapija za otroke, avtizem ... in to že dolgo, preden je skupina posameznikov objavila svoj "veleumni" predlog o dvigu rodnosti v Sloveniji.
Pisanje uvodnika je bilo kar nekaj časa kislo jabolko, v katerega sem morala zagristi. V krizi kličem svojo mamo na pomoč. Padli smo z drevesa staršev in vedno se vračamo k njim. Kako simbolično. "Katka moja, imeti otroke je nekaj najlepšega na svetu. Za njih bi naredil vse, prav vse, in tega nisi sposoben narediti za druge, niti zase. Zanimivo, od kod to potegnemo?" je razmišljala. In zdelo se mi je logično, ker sem to občutila in še čutim od svojih staršev, dokler ... se nisem vrnila z intervjuja z dr. Matejem Slivnikom iz Rogaške Slatine, ki je že pet let pediater leta v Sloveniji. Urban (njegovo razmišljanje o fotkanju otrok pa tukaj) me je moral poslušati, ker je v meni kar vrelo od spoznanj in razmišljanj o otrocih. Kako neverjetno, da tako uveljavljen pediater zazna, da je le 20 % staršev, ki so pripravljeni za svojega otroka narediti res vse. In za tiste v dobrem pravi, da sevajo tako energijo, da bi pred sabo podrli vse. Je res starše potrebno opozarjati na odgovornost biti starš? Za otroke ne potrebuješ vozniškega dovoljenja ali izpita za vodnika čolna, pa je starševstvo zagotovo najbolj odgovorna stvar v naših življenjih. Veliko, veliko bolj kot desno pravilo pri vožnji in vrzni vozel za na barko, kar obvladam. Težje pa je biti s svojim modelom bivanja VEDNO DOSLEDEN starš in otroke s SVOJIM MORALNIM ZGLEDOM pravilno voditi skozi življenje. "V materinskih šolah učijo mehanske stvari, kako nahraniti otroka, ga preobleči ... že 30 let eno in isto. Ne učijo pa odgovornega starševstva in kako zgraditi sebe kot osebnost, da boš nekoč odgovorna mama ali oče, ki znata komunicirati in vzpostavljati avtoriteto," mi je dal misliti. Tudi vam?

11 Comments:

Blogger pubec said...

urban pravi, da še ni ata, ti praviš, da boste kmalu trije, fras pravi, da se mora urban odločit...pa dobro, kdo od vas bo mama?

2:30 AM  
Blogger nadangel said...

pubec, to tut mene zanima...

2:56 AM  
Blogger Morska deklica said...

;-)

3:08 AM  
Blogger nadangel said...

vat iz tet sapous tu min?

5:07 AM  
Blogger Morska deklica said...

vat?

8:49 AM  
Blogger nadangel said...

ja, mi, štajerci, znamo angleščino samo tak pisat :)

No,zanimalo me je, kaj tistile smeško tamle zgoraj pomeni?

11:12 PM  
Blogger Topsy said...

Mama bom zagotovo jaz, s tem bo pa Katka ..... (kaj že?)

5:25 AM  
Blogger Morska deklica said...

Teta Katka :-)

5:52 AM  
Blogger Topsy said...

@Katka: a pol zacnem pa zadeve, ko bodo premajhne, kar posiljat na Vic?

7:21 AM  
Blogger bralec said...

danes sem iz trgovine prinesel "zagotovo do sedaj najtežjo številko" revije. In moram rečt, da mi danes ne bo dolgčas na vlaku (pa ne tistem dihalnem :))

super ste!

1:14 AM  
Blogger Morska deklica said...

To si me razveselil :-) Naj ti polepša vožnjo.

2:34 AM  

Post a Comment

<< Home