Saturday, August 26, 2006


V fazi hipoteze o vsebnosti vode

Počasi razvijam eno čudno teorijo o vsebnosti vode. V četrtek na dekliščini, kjer sem morala vse zbrano fotkat, sem večer preživela ob vodi in Coca coli, v petek zvečer na praznovanju prijateljičinega rojstnega dne, kjer sem bila zadolžena za razvažanje gostov, ob korenčkovem soku in vodi. In kaj se zgodi v soboto zjutraj, kar me spremeni v mumijo za skoraj sedem ur? Migrena. No, drugi zjutraj zaradi vina poročajo resda o mačku, ampak jaz bi temu raje rekla male muce :-) v primerjavi z mojo migreno. Zvečer greva pa na Dneve poezije in vina v Medano, če so mi že drugi plani (zaradi vode) v vodo padli, pa da vidimo, če teorija drži ...
In zraven seveda ena počitniška. Polna Luna in Limoncello, najboljša pijača, značilna za Sardinijo, Sicilijo in Toscano. Pijača iz limon, sladkorja, alkohola in ... seveda vode.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home