Wednesday, June 20, 2007



Pasja vročina ali zima, pogrešali te bomo
Družbena odgovornost in trajnostni razvoj sta besedi, ki jih vse organizacije, podjetja in posamezniki tako radi promovirajo, vprašanje pa je, če svet (navkljub vsem predpisom) res deluje v to smer. Tudi Merklova se je morala na G8 zelo potruditi in prepričati Busha, da to ni le dobro, ampak tudi koristno za gospodarstvo. Brazilci so si zmislili pomanjšane "spominke" s celega sveta, ki v vaših akvarijih ponazarjajo, kako bo, ko ne bo več ledu in snega (Snow is just a frozen water, je pred več kot desetimi leti (vizionarsko) oglaševal O'neill). Greenpeacova je steklena krogla, v kateri je od snežaka ostala le še kapa, šal in korenčkasti nosek :-) WWF pa poziva s "termo peticijo" k aktivnemu ukrepanju zmanjševanja globalnega zračnega segrevanja. A je vam tudi takoooo vroče?

4 Comments:

Blogger pubec said...

seveda, sploh ko tebe srečam.

2:39 AM  
Blogger nadangel said...

@pubec: pa ti si za znoret!!!
@deklica: ja, zelooo vroooče, tudi če te ne srečam :)

8:34 AM  
Blogger maja said...

JAAA. Tale global warming je velik shit. Če nas bo kej v prihodnje kmal pokončal, bo to. Upam, da sem samo velik pesimist. Čeprov ko pogledam popoldne vn, ko zuni pribija, se mi zdi, da sem še prej prevelik optimist.

1:43 PM  
Blogger T.C. said...

Jaz sem pa optimist! Vsevečje je zavedanje ljudi o tem, kaj zemlji dejansko počnemo. Vedno več ljudi zahteva zdravo življenje in prej ali slej bo prišlo do prevelikih pritiskov s strani javnosti.

Zato sem mnenja, da jo bomo za las odnesli brez vecjih cloveskih katastrof.

Drzim pa pesti, da cimprej zmanjka nafte! ;)

7:43 AM  

Post a Comment

<< Home